تولید انواع سینی کابل

https://sinicableparsian.com/

تولید انواع سینی کابل

https://sinicableparsian.com/

کف خواب برق

پریز کف خواب ( کف خواب برق ) جعبه تقسیم چهار پریز زمینی است که داخل زمین کار گذاشته می شود و راه انتقال کابل از داخل تراکینگ زمینی به پریز می باشد پریز کف خواب شامل سه قطعه است درب، بدنه و جای پریز.جعبه تقسیم چهارگوش به منظور اتصال ترمینال و نیز اتصال کابل ها از یک مسیر به مسیر دیگر و همچنین تغییر مسیر کابل مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده انواع پریز کف خواب در لاله زار

گروه صنعتی سینی کابل پارسیان یکی از بزرگترین تولیدکننده ای انواع جعبه تقسیم پریز کف خواب لاله زار تهران می باشد. انواع سفارش با مشخصات ارائه شده توسط مشتری برای طراحی و تولید انبوه پذیرفته می شود.جعبه تقسیم در ابعاد مختلفی چون جعبه تقسیم 10×10 ، 15×15 ، 20×20 ، 30×30 و مدل هایی از جنس فلزی، پلاسیتیکی، آلومینیومی و جعبه تقسیم کالیت تولید می شود.

جعبه کف خواب ایرانی محصولی است که برای قرار گیری انواع کلید و پریز در کف ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، تولید انواع پریز کف خواب ایزانی در ابعاد و جنس های مختلف،جعبه کف خواب فلزی ایرانی ساخته شده از ورق های استیل و گالوانیزه ، آلومینیوم ، می باشد،در عرض های استاندارد 20 در 20 دارای چهار خانه،سفارش خرید 6 و 8 خانه تولید می شود

https://sinicableparsian.com/%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%b2-%da%a9%d9%81-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8/